Pomysł na prezent świąteczny - Palety MAKEUP REVOLUTION


Czytelniczki wielkimi krokami zbliżamy się do świąt Bożego Narodzenia. Sklepy już powoli wprowadzają nas w nastrój. Zatem czas pomyśleć o prezentach dla najbliższych. 
Wiem wiem, przecież jest jeszcze dużo czasu, dopiero początek listopada. Ale ja lubię planować wcześniej takie wydatki, żeby mój budżet nie ucierpiał znacznie w jednym miesiącu. 
W tym roku oszacowałam, że kwota do której będę sobie mogła pozwolić na jeden prezent to 100 zł. I podzielę się z wami moimi pomysłami na prezenty. To będzie seria postów, także kawka/herbatka w dłoń i zapraszam do czytania!


Pierwszy prezent w jaki zainwestowałam i wydaje mi się, że będzie odpowiedni dla osób, które lubią się malować, lubią kosmetyki do makijażu bez względu na wiek to zestaw kosmetyków Mini Chocolate Vault Makeup Revolution.

W skład zestawu wchodzą:
Praline Mini Chocolate Palette – paletka rozświetlaczy
Cookie Dough Mini Chocolate Palette – paletka cieni
Chocolate Strawberry Mini Chocolate Palette – paletka z bronzerem i różem
Chocolate Orange Mini Chocolate Palette – paletka cieni 




Marka Makeup Revolution ma dobrej jakości kolorowe kosmetyki, cienie trochę się osypują, ale maja dobrą pigmentację. 
I cena też jest jak najbardziej w porządku, bo na promocji (a teraz takich jest dużo) możecie ją dostać za ok. 99 zł. Tą paletę możecie dostać tutaj, tutaj, tutaj i tutaj!



A wy już myślicie o prezentach świątecznych? Czy zostawiacie to na ostatnią chwilę? Piszcie koniecznie jak u was z tym jest!

Komentarze

Popularne posty