Pomysł na prezent świąteczny - ZESTAW DO MANICURE JAPOŃSKIEGO


Jakiś czas temu moja mama usłyszała o manicure japońskim. Dowiedziała się też, że są do tego zestawy i myślała o zakupie takiego zestawu. Myśląc o prezentach przypomniała mi się właśnie ta chwila i postanowiłam zakupić dla niej taki zestaw. Sama też coś tam słyszałam o tych zestawach, ale nigdy nikt mi nie wykonywał manicure japońskiego.



Zestaw nazywa się P. Shine Nail Conditioner & Natural Luster
W zestawie znajduje się: 

  • P.Shine Paste 8g - pasta 
  • P.Shine Powder 5g - proszek
  • Buffer Green - polerka zielona ze skóry jelenia
  • Buffer Pink - polerka różowa ze skóry jelenia
  • 3 Nail Papers - 3 polerki drustronne
  • Emery Board - pilniczek 
  • Cuticle Pusherplastikową szpatułkę
  • Wiper& Compleite Directions - instrukcja i taką jakby podkładkę
Zabieg w skrócie polega na wcieraniu w płytkę paznokcia najpierw pasty, która niweluje nierówności, przy tym peelinguje płytkę paznokcia oraz odżywia ją. Następnie wcieramy w płytkę paznokcia puder który, zatrzymuje składniki zawarte w paście i chroni przed zbyt szybkim ich wypłukaniem z płytki paznokcia.



Myślę, że jest to fajna opcja dla maniaczek paznokciowych. Jeśli macie w swoim gronie taką osobę i chciałybyście sprawić jej radość fajnym prezentem na święta, to ten zestaw powinien się sprawdzić. Cena tego zestawu to ok. 97 zł na Allegro. 


A wy jakie pomysły macie na prezenty świąteczne?


Komentarze

Popularne posty